nuffnang ads

Thursday, May 12, 2011

geli.

assalamualaikum wbt.

nak tau kenapa aku geli? ni, tadi wat blog walking. saja. takda aktiviti yang nak dibuat tengah tengah malam so tu la kerja aku. jumpa la dua tiga blog yang masyuk gak. tapi yang membuatkan aku rasa macam putus asa nak wat blog walking is bila aku tengok aksi ejaan kanak kanak tak cukup umur. macam tuuttt betol. antara contohnya :

titew cintew awak

mencik la

dah mamam dah kew?

tayang kitew tak cayang?

kitew rase shukew la kt awak.

helo!! kau orang planet mana cakap macam tu? adik aku yang pelat pun tak pelat macam tu. kesian mak bapak kau hantar sekolah tapi anak dorang cakap macam takdak lidah. GO TO HELL la dengan tu. apa kes? tak cukup huruf ke kat keypad fon tu? 
so kau rasa kau manja la buat macam tu? manja tapak kasut kau! cukup anti aku orang macam ni. kalau ada yang text aku dengan gaya macam tu memang la saja. menyampah tau? tak manja pun la buat macam tu. lansung tak manja. bajet nak manja konon. blah lah!
p/s : kalau ada yang terasew sayew mintak maaf..opppss! soriw! berjangkit! *muka keji*

No comments:

Post a Comment