nuffnang ads

Monday, April 26, 2010

last nite..was something very hard for me to face...uhuuu..papabear was absolutely blew up last nite..n it was all bcoz of the pic (pics of me not wearing tudung in fb...) sori sgt2 papabear...feel so truk..mmg dia btol2 mletup last nite..he rarely marah at me but once he marah,gosh! uuuuuu...i should've know that..parah gak once dia marah...he said he was so frustrated kt aku..alahai,sedih aku dgr yg tu..can u imagine how it feels when smone that u love said that he is so damn frustrated with you!!!!! saaaangat sad..

ok...let me tell u smthing about my papabear here..he's a nice guy..a very nice one..the way he treats me,its different...some people may give many things to their beloved one..but papabear..its more to his presence..thats the way he shows his love..n i like him..he's not that romantic type..well,i dun like that romantic type guys actually (geli!!!!!!!) he's a simple guy..a very simple one..dia jarang express what dia rasa..mybe dia x pandai tp still i like the way he treats me..well,sometimes,he can be quite a controller but i know its for my own good...papabear,dia jarang marah aku..kebanyakkannya,dia akn bincang dgn aku pe yg aku wt x btol...but dgn suara superman dia la..hahahahaha...then aku ni yg jenis x dengar kata..mmg x dengar kata..suka lawan balik..tu yg dia nk marah sgt ngan aku tu..dia suka tnya "npe suka lawan balik pe yg sy ckp??" owhhhh...aku pn xtau la..yg aku tau aku sgt sgt sgt selesa ngan dia..i'm me when i'm with him..mcm mne aku nk gtau dia pe yg aku rse kt dia???

papabear..sorry for nyusahkan u all this time..i know sy ni such a bad girl..ye la..sy slalu wt awk frust kn?? cian awk dpt sy.. but dun ever leave me..xmau..sy degil...suka lwn awk ckp...suka sgt wt awk sakit ati..sorry sgt2 syg sy..dun mad at me anymore..sy takutttttt..

No comments:

Post a Comment