nuffnang ads

Sunday, June 27, 2010

ari ni aku bangun ngn nota terletak kt pintu "Hanis,kami p poco2...take care..." so sweet..it was yana..she left me note as they went out for poco2...iyela iyelahh..memang aku malas nk join benda tu...ngaku ngaku...then ble dh xde org dlm bilik,aku pn ape lg..sambung tidolar....hahaha..papabear x jadi alarm aku arini..maybe dia penat or maybe dia bz...

today..aku amat rajin utk explore kolej..alahai...apa nk jadi ni nur hanis hanini???? cop cop! aku explore lpas abis smua assgmnt lor....lenguh tangan ni ciapkan tutor chem n math...tepu otakku dbuatnya...then kak nadia bg cadangan jungle tracking...x tau plak kt cni ada jungle...tu la hanis..yang ko tau koperasi n cafe aje kn??? ahahahhaha...so petang tu kami pergila...syok!!! ma dh berdecit membebel x kasi p tp aku pn 'sweet talk' ngn ma n at last n as usuall,dia bg..ohoooooooo...sayang ma!!!!!!!!!!!


n now..aku kt osc ni..huhuhuhuhuhu..on9 secara bdiri...i should have tell papabear when i online tp aku rasa mcm dia bz ckit ari ni so aku takut nk kaco dia..mesej aku pn x sempat nk reply it means dia bz la tu...xpela..so now aku tgh on9 kt cni..i should have been doing some discussion but seems like its a great chance for me so i better take it kan????


n today aku x kol ba pn lg...uh! rasa truk...nk kol ba jap....uhuhuhuuhuhu..see u!

No comments:

Post a Comment