nuffnang ads

Saturday, June 26, 2010

ari ni kolej ade larian KAKOM..ohoooo! syok...bgun di pagi hari n senamrobik which makes me feel so happy..hahahaha..enjoy time ngn geng2 niy...alahai,buat sejam yg pertama aku lupa segala jenis assignment yg setia menanti dlm bilik....hahaha..hanis,bila nk rajin ni??? lallalalalalal...nanti aku rajin la...ok???

papabear..haaa..ada something menarik..dh dua hari  bturut-turut dia jd peneman aku stay up..n dh dua hari jugaklah dia jd aku pnya alarm..cian dia kena temankan aku yg ngokngek ni..pg2 lg dia dh alarm kan aku..erk!!!!!!!!!! hahaha..thnks b...luv n luv YOU! hehehehe..

next week aku ingt nk kluar p urus hal tiket nk balik cuti mid sem ni...jeng jeng jeng! aku nk balik ngn train kali ni...toink toink!!! excited gler...hahaha..cian ma dpt ank cmni kn??? hahaha....

btw..minggu ni something sad did happen in my life..hmm..aku pnye klasmate JASON..dia nk out from here...dia dpt biasiswa HONDA...saaanggaaat sdeyh sbb dia saanggaaaat baik orgnya dn bila dia kluar it means aku pnya bio group x ckup..only tinggal aku ngan cik mun...diba pun dh klau sbb dpt IPG....lg la sdeyh...chem group pn tinggal aku ngn mia aje..klas pn dh x rmai org now...kcian eish yg rindu gler kt jason...dorang bestfren..eish kata dia dh xde kwn yg nk lawak dah..xpe eish...sabar sabar...

No comments:

Post a Comment