nuffnang ads

Saturday, October 9, 2010

assalamualaikum wbt.

now musim demam kn? musim org sakit. alhamdulillah. aku masih lagi dlm gud condition. except for maybe slightly sakit kepala plus hidung ala2 dh x leh nafas but nothing more than dat. alhamdulillah for givin me gud health ya ALLAH.

n talking bout sakit. mr.cupid. yup. my mr.cupid. die bkn dlm gud shape. asyik demam je. plus i dun think its an ordinary demam. risau lor. tp biasala. mr.cupid sy seorang degil. sgt degil in fact. bkn senang aku nk trust die dh makan ubat blom. kadang2 cian die. dh sungguh2 yakinkan aku tp aku bleh lg wt x caye. aduh hanis hanini. try to change a bit ok? *its not dat i dun trust u dear,i juz wanna make sure dat u really do take d pills n stay gud.*

smalam die kol ckp die xnk go wt check up. alasan :

"its my body. i know what's wrong with it. n nothing is wrong."

 waaaaaaaaaaaaahhh..terbaek pnye alasan la. klu die kt depan aku mmg dh lme aku pijak2 kaki die tu. ada ke alasan mcm tu? its A BIG NO from me. tp biasalah kan. mne la pernah aku nk menang ngan dia. ok. fine. dia xnk wt check up kre promise ktorg terbatal la. n guess what ?

 "yela yela. sy p wt check up esok. tp ingat pe yg awk dh jnji ngan sy tau." suara die dh penuh pasrah dh.

yahuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! *well,sometimes,aku menang gak ngan dia.* love you syg!

p/s : rindu dia.

No comments:

Post a Comment