nuffnang ads

Monday, October 25, 2010

assalamualaikum wbt.

tonite is d last nite in KMNS.

agak menyedihkan bile mengenangkan aku bakal meninggalkan katil yang terchenta bersama mr. choco bucuk2. yela. xkan aku nk usung wt balik mr.choco tu. mau kne brainwash ngan ma sampai aku lupa mr. choco tu. aritu masa balik cuti raya aku angkut benda alah tu pn ma dah bebel panjang. ba cool je. eheeeeeeee.

ari ni 1st paper for my inche cupid. hmm. it doesnt went well i think. adus sayang. sabar yer. jgn hot2. sy tau u've worked so hard for dat n i think i know how u feel now. tp sabar. i know,ALLAH's with you.

tadi masa cakap dia aku cukup takut. tp wt biasa je la. *konon ko kan hanis hanini? padahal suara nk kluar ngan tak tu sme banyak je* eheeeeeee. takut seh. cmne ag aku nk xplain. dari dlu smpai now mmg aku takut dengar suara dia yg macam tu. sayang saya,xnk awk wt suara mcm tu kt saya.

ok. so everything doesnt went well. ciyan sayang aku. xpe sayang,saya tau u can do it.

p/s : jgn hot sayang. x ensem. luv u! 

2 comments:

  1. blog walking.
    setiap benda ada hikmahnya..
    nice blog..
    btw, singgah la blog sy
    inisuarasaya.blogspot.com

    be my follower..
    need ur support..

    ReplyDelete