nuffnang ads

Friday, March 11, 2011

so called dinner

assalamualaikum wbt.

hari ni hari jumaat. hoyeeh!!! antara hari yang digemari sejak menjejakkan kaki ke KMNS. sbb :

- kelas half day.

-takde tutor. only lecture math and chemy.

-kelas agama yg sangat fun!

then boleh tidur. *well,ada something about me yg x change kn? lalala. ma,peace!)


itu baru intro. sebenarnya nk cakap pasal jamuan blok. JAUHARI punya blok. bukan la nk kondem kolej sendiri ke apa tp sumpah wa ckp sama lu,wa langsung tak puas hati ngan majlis malam tu. ok. first,tema kami biru. so memang la kami semua melaram dgn warna biru. baju dh lawa. dah ala-ala mak datin. tp kau,huh! kena makan kt lantai a.k.a bersila. hah,imagine la. buatnya malam tu pakai kebaya fit belah sampai ke peha. tak ke macam agak terover duduk makan mcm tu? dan bila dh kena makan di lantai ala-ala jepun gitu,mmg x perlu nk pakai kasut lawa-lawa. bayangkan kami hari tu melaram sakan dengan baju yang aci lip lap sekali kalau tengok kt kaki, FAIL! selipar toilet je kau! spoil!

then bab makan pulak. nasi beriani. dengar dh gegel lutut. kecur liur kalau time lapar kn? sekali dapat,ciput je! first tu aku ingat aku sorang je yg kuat melantak and ingat nasi tu sikit. sekali dengar kat sebelah

" eh, sikit nya nasi? mana nak kenyang ni?"

yess!!! then aku pn start la mengeluarkan fakta-fakta menyokong kenyataan itu. " alamatnya,balik ni masak maggi la aku ni. " kali ni aku tergelak-gelak dengar wani cakap. macam agak betul kn?

then bila dh abis makan n enjoy the show tu,kitorang blah la. nk wt pe lg? perut dh separa kenyang dh. sampai kt bilik dpt pengumuman kena turun dewan sekali lg utk kemaskan apa yg patut. ces! baru nk masak maggi! then turun la.


dua gadis pingitan.

tu dia. aku pakai grey. kena hangkut meja. musnah aura puteri kayangan kami malam itu bila kena angkat meja. 


No comments:

Post a Comment