nuffnang ads

Sunday, August 14, 2011

berhabuk.

assalamualaikum wbt.

ohoi orang kampung! ahhhaaaaaaaaaaa. dah lama tak update, oh maklumlah, mak busy sikit sekarang. ngeh ngeh ngeh. busy dan jugak menghadapai satu penyakit : sebelum-tengok-lappy-idea-mencurah-bila-tengok-lappy-terus-blank. kronik dan panjang kan penyakit tuh? hmm. dah jenuh gi check kat doc.

penat siapkan ni semalam.

so dua tiga empat lima menjak ni mmg sangat sibuk. mana tak nya, nak masak untuk berbuka, nak pikir lauk untuk sahur, nak siapkan tempahan baju raya, biskut raya, kek lapis tu sampai ttiga empat lapis kena buat. memang tak sempat nak bukak blog. suri rumah berjaya kan?

okay okay. bukan tu hakikatnya. sibuk sangat dengan assignment yang mencurah curah macam hujan lebat kat bumi TEMENGGUNG IBRAHIM ni. berbuka mmg tak kat bilik kat terminal sana. sedih. gemok pun dah banyak kali bising.

" asyik keluar aje ni. tak boleh duduk diam diam dalam bilik ke? "

eheh. soalan maut. ada ke? sayang, kalau saya dalam bilik aje, nak makan apa? takkan nak makan angin kot? kembung la makcik ni ha. saya keluar untuk cari makanan aje. kalau bersahur pulak memang aku telan roti dengan tuna aje. sedih? jangan cakap la. tapi tahan la. takkan nak tersedu sedu sambil makan kot? over la tuh. okayy. berbalik kepada soal assignment yang banyak tu, aku memang no komen. actually, tak boleh komen. memang banyak. LDV LDS ES SS LS IP BMT. ah semua la senang cakap. yang paling tak tahan tang BMT atau bahasa mudahnya Basic MaThematics. tapi kali ni belajar dalam bahasa melayu. HAHA. sumpah pelik. dah berapa tahun duk belajar prime number sekali datang sini dia tanya nombor perdana. ah sudah! bengong bengong jugak la. so untuk assignmet BMT, kitorang kena bajet untuk beli kereta. muka aku memang tak tau apa apa pasal kereta sekali kena beli kereta. sekarang baru nak faham pasal selok belok nak beli kereta. hampeh sungguh diri sendiri ni. selalu aje dengar ba duk sebut pasal prosedur nak beli kereta tapi tak pernah nak ambik port. padan muka.

tapi kan, dalam aku nak siapkan assignment ni, banyak aku fikir. start hari ni nak kena jimat jimat. tak boleh asyik nak berjimba aje. dah kena start fikir pasal masa depan. yeah, bunyi macam poyo gila tapi kisah pulak aku kan? hidup aku. so memang kena fikir banyak. and assignment ni buat aku rasa nak menjayakan plan aku  :

sexy kan dia? nk nk nk gemok? can can?

tak jadi nak beli mini dengan duit sendiri. kena gunakan khidmat bakal suami yang baik hati lagi hensem. so bakal suami, apa kata untuk hantaran tu awak insert sama sebijik mini coop? yeah, awak sangat baik sayang! :)

p/s : cant wait to see u sayang! 

No comments:

Post a Comment