nuffnang ads

Wednesday, February 2, 2011

assalamualaikum wbt.

arini bangun lewat lg. smalam tdo kul 4. hoping nk webbies ngan comot but he sounded penat. rindu dia. petang ni nk g uumah aunty ida.

td tgk citer KAL HO NO HO! whuuuuuuuuuu.. shah rukh khan saaaaaangat hensem dlm muvie tu tp, saif ali khan laaaaaaaagiii saaaaaaaaaaaangggaaat hensem! my forever addiction.


he's hot isnt he? man, dlm muvie tu die sgt la hensem.


mate dia wt sy jatuh chenta! 


comot ckp aku pelik when aku ckp aku layan hindustan. syg, sy layan hindustan k. tp when SRK or SAK yg blakon la. kalau yg len tu x layan. eh eh. amitabachan pun aku minat gak. haiya syg, u'd learn something about me ah? 

kali ni dh masuk kali yg ke 106.97 kali tgk muvie tu (ada .97 sbb td tgk half je.) n byk tu jgak la aku nangis time babak sedih. oh yes, yg time babak SRK mati tu plus babak 3 of them nangis. ah haa! mmg aku nangis! its just something about me that wont change i think. 

orait then. ida dh panggil. nk gerak dlu. nk p ronda2 jln2 cari suami utk ida! hahhhaha.

p/s : i.miss.you.

No comments:

Post a Comment