nuffnang ads

Tuesday, February 1, 2011

PENGURUSAN YANG....

assalamualaikum wbt.

nmpak tittle kt atas? nk tau y? sbb mmg pengurusan mcm t***k! kt mne? biar aku je la yg tau. nk tau wh y i said  pengurusan teruk? sbb dorang pk dorang dh matang dh ada kuasa dorang yg paling betul kt muka bumi ALLAH yg luas ni. smpai dorang xleh nk differentiate yg mana satu keadaan yg urgent or not.!

aku cukup x puas hati. ada ke aku g ngan muka balik2 ckp aku ada agenda lain utk keluar awal! eh,baik je aku buat jahat terus la. x payah nk p jumpa korang dulu. kalau aku nk wt kerja jahat but before that p jumpa korang,sama la mcm aku nk mencuri but before that p wat report dlu.. x ke sesuatu yg bodoh? uuh! how dorang boleh pegang jawatan kt situ?

kot ye pn ko nk g makan ke pe,tolong respect org lain. mana etika mesra pelanggan korang? booleh blah la. ckp depan org berapi. segala benda mcm sempurna,sekali yg betul sebijik mcm buah mangga yg dh buruk. busuk. faham x? kalau mcm ni la korang,sampai bila2 pn korang xkan maju.

korang jgn ingat korang dh ada kuasa,ada jawatan,dh besar,korang boleh wt kita2 yg masih lg bertatih ni mcm bola. kita2 ni ada right sendiri. stop being a stupid management la.

No comments:

Post a Comment