nuffnang ads

Wednesday, February 2, 2011

IC itu penting.

assalamualaikum wbt.

ic itu penting. ic atau nama saintifiknye, IDENTITY CARD itu sgt penting. nk tau y? sbb byk benda yg xleh nk d wat kalau xde benda alah tu. ida salah seorang dari mangsa nya.

kn aku now kt johor. spend cuti CNY kt umah ida sbb ida ajak attend her cousin's wedding. ok. tu bkn main topiknya. main topik ialah ic. pg ni lpas bekpes,ktorg kluar nk p wt kad bank n ic ida. when smpai kt JPN tu, ida punya turn is 1096 current no time tu is 1032. bapak lama nk kne tunggu kn? so ktorg pn p la BSN dlu. wt kad. heh. yg aku punya berjalan lancar tapi yg ida pnye :

" maaf ya dik,tapi kami perlukan IC adik utk pengesahan. " adus! muka ida dh mendung berarak kelabu. cian dia. so ktorg kne p JPN balik only to find out that turn number dh abes. lgi sekali muka ida dh mcm kena lenyek ngan lori bwk minyak. so ktorg balik ngn kecewa. ida balik trus TDO.

then kak hayat kejutkan sbb nk p wt IC ida tu. kali ni succeed. berseri bak bulan dipagar bintang muka ida. ktorg then p JJ jap. nk tgk muka ida ble dh dpt IC?



that's her. choosing wedges. well,actually,she bought it anyway. ape ape je la baby. asal ko happy! :) so aku pn ade terjatuh chenta sbnarnya. rilek2. bkn ngan org tp ngn baju. pergh.. mantop la.


yer yer. i do look saaangat itam in dis pic but x kesah la. yg aku nk tunjuk now is the shirt. aint that white shirt look as sweet as the candy jual kt kedai runcit depan lorong masuk rumah aku? i'm in love. dgn baju tu. :( tp x beli pn. sbb :

-tgh bajet now.
-duit tgh semput now. xkan nk kol ba smta mata mintak duit nk beli shirt? huh,anak x sedar dek untung   namanya tu.
-byk lg benda boleh beli slain dari baju tu. aku dh ade baju *ayat menyedapkan hati*

pumpkin pn ckp baju tu comel. tp aku x beli gak. xpe xpe. next time ada ag.

p/s : bb. sy rindu awk. cmne nih?

No comments:

Post a Comment