nuffnang ads

Wednesday, September 21, 2011

rindu.

rindu awak. how am i supposed to put it into words? tipu kalau saya cakap saya takde rasa apa apa lepas apa yang jadi. tipu la kalau saya boleh act like nothing happen. and tipu jugak kalau saya tak nangis kan? awak kenal saya. way too well. 

banyak yang saya nak share dengan awak. banyak yang saya nak bagitahu awak. banyak yang saya nak tunjuk awak. tapi saya tahu ni bukan lagi masa untuk saya buat semua tu. i wonder when is the time. tp macam yang awak cakap, 'there'll be time.' . i'm waiting for that. 

awak apa khabar? i hope you're doing well. macam mana dengan study? okay tak? jangan stress. kalau ada groupmate awak yang buat hal, sabar je dulu. slowtalk and nanti mesti selesai masalah tu. awak jangan diam aje kalau awak tak puas hati. tahu? saya rindu nak story kat awak. saya rindu awak. now kolej sgt busy. assignment sangat banyak. kadang kadang tu rasa tak leh nak bawak jugak. semua benda nak dalam satu masa. saya tahu awak lagi busy dari ni kan? that's why saya selalu bagitau awak dulu. saya tahu u'll understand me. 

i'll pray for u papabear. i wish u all d best. i hope the same from u. take a very good care of my heart. u have it with u now. 



ingat ni? heeee. awak comel sangat.

No comments:

Post a Comment