nuffnang ads

Tuesday, November 15, 2011

quater phase.

assalamualaikum wbt.

kali ni lari sikit track from that Hanoi thingy. well actually, i had already done with me first semester of foundation. mungkin not practically sebab aku cabut awal dua minggu from sana. tapi its that aku glad aku sempat spend banyak time dengan mereka mereka.

for all the teslian of TESL 1 June 2011 intake, u guys takkan tahu how glad i am to get to know u guys. even masa mula mula masuk aku rasa macam aku loser gila sebab aku lewat setahun kot masuk sini. u guys are like so great. korang adik adik yang baik ( for those yang bergelar adik adik ) and for those yg seangkatan dengan aku, hai fatin, dekna, intan, bie, kirin, nani, syitah and saifullah! thanks. for being such great comrade in arms. i know, sometimes, eh maksud aku most of the time aku bukan a good friend, aku got carried away by my feelings, aku jealous tak memasal la, perangai macam budak budak, haih, banyak la kan aku punya songeh tu. maaf maaf maaf. i can never survive without kamu kamu dan kamu here.

for the lecturers, u guys are the most awesome of all. miss nenny, u are like the most coolest one. mana ada aku pernah jumpa lecturer yang boleh sembang kencang pasal Lee Min Ho dalam kelas? kau ada? Miss Noraishah, u are the best. i've never met anyone like u. sungguh la aku respect dia. Madam Samiha, first time meeting u, i thought class would be a death march for me but when time passed by, your class was one of the best. Madam Sohaila, eh hai mak mertua! eh tak tak. jangan risau madam, saya takkan jadi madam punya menantu. tak takkk. takpelah madam. u are great madam. for other lecturers, Encik Zain, Puan Wan Faridah, Tuan Haji Fuad, Puan Hajah Salwa, thanks. thanks a lot for all the ilmu. ALLAH SWT will repay u guys. sorry for all the things we've said and done. u guys are the best. may ALLAH bless all of u and may anda semua di beri kekuatan untuk kuat mengajar kami setahun akan datang.




Bie , Hani, Fatin and Dekna.

half of the class.

aku duduk tak sopan. *facepalm*

adik adik sayang.

ini bukan buli. ini berkongsi kasih sayang.


bajet comel. 


their aksi.

again, its them.

kami ada matrik kad. kau ada?

eh eh. tersilap.

buka puasa.

waiting.

semart kan kami? tahuuuuuu.

sempoi. tesl 1.

sayang korang :)

No comments:

Post a Comment