nuffnang ads

Saturday, May 15, 2010

got a call from syirah td..huuuuuuuuu...how i miss her..ni klau papabear tau msti kena bebel ngan dia..alahai...well,syirah is having hard time now...she cried when we were talking..ohoooooooooo...aku smpat wat drama air mata td...syirah ni..dh tau aku ni mcm ni suka sgt wat aku risaukan dia...npe??? cian dia...syirah bkn mcm aku..dia diam aje..aku ni jnis byk mulut ckit (well,tu pe yg ma n bab ckp..setau aku,aku hanya ada satu mlut) xpela..ni syirah,dia ckp,yg makhluk halus 3 eko tu layan dia mcm kt skul dlu2..ni yg aku x syok dengar..to be honest,aku rindu gler2 kt syirah..kt skul,aku ngn dia je...now,when aku dh back to skul,rse pelik sgt2! slalu aku akn 'tawaf' skul ngn syirah but now..im a lonely girl...len sgt rse skarang..rindu sgt kt syirah..rindu nk dengar prangai gler2 die tu...rindu nk ckp2 ngan dia...rindu nk dengar dia ajar aku bio..rindu nk tgk dia wt muka sardin dia tu..aku miss everything about syirah..papabear,dia mntak maaf sbb ckp cmtu kt sy smalam...ok..hanis hanini dh masuk mode poyo dh..isk isk isk!!!!!


dh! kluar dri mode poyo masuk mode gler2 jap..ahahahhahaha..amir balik..yeyeyeyeyeyeyeyei! adik aku balik...ilang la rindu tu dengar dia ckp x henti2...cian ma,ank2 ma smua jnis mulut tu x reti duk diam...aku je yg baik (ahaaaaaaaaa..klu tau dek b kering aku kne gelak ngan dia *shhhhhhh).....ma n ba pn nmpak epy dgn keputusan aku tu...yup..caye x niy??? hanis hanini mendengar saranan inche papabear yg terchenta! haaaaaaaaaa....lg brita hot..papabear ckp ngn ma! magik kn??? aku mmg x caye tp ble ma wt muke serius,i know ma not jokin...hahahaha..chubby is sooooooooo happy to hear dat.... =) syg awk la dear!!!!!

so surat tukar aliran aku dh amek..nk tggu serah je..so babai aliran sains...huhuhuhuhuhuuhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment