nuffnang ads

Friday, May 28, 2010

should i tell anyone dat aku really x sedia ag nk tggalkan umah?? shud i tell anyone dat aku x nk p??? ooo tidaaaaaaaaak!!! kompem kne sembur ngan ba n kne lecture ngn ma..sbenarnya,aku xtau pe yg aku feel now...sdeyh...takut smua ada..ari isnin ni aku akn p..NEGERI SEMBILAN..adus..asal n9 plak??? aku lnsung xde spe kt sne...relatives aku smua duk putrajaya..tu la yg paling dekat..aku dengar ru dh nk mraung dh..but as usuall..big girls dun cry...

how aku nk face ni??? ma n ba wont be around anymore...aku akn jd lonesome kt sne..kwn mmg senang nk cari tp..aduh..papapbear wont be here mse aku orientasi nnti..asal awk kne p jaoh sgt b???? x p xleh ke???? kt spe aku nk story klu dia xde??? klu ckp ngn ma kompem aku only akn nangis je bkn ckp..papabear...??? 

dua tiga ari ni aku wt sikit prubahan kt umah..aku dh x kesah klu adik nk masuk main n sepahkan bilik aku..aku dh x marah dia ble dia usik barang2 aku..sbb aku tau i'm going to miss all those thing..ALLAH knows how much i'm going to miss them..kakchik pn dh x gaduh ngan aku dh dua tiga ari ni...amir pn kurangkan xtvt buli dia kt aku...mcm mna ni??? aku takut sgt2 aku x tahan n trus nk balik...tu yg aku risau...ya ALLAH..kuatkanlah semangat aku kt sne nnti...

beg smua dh siap pack..smua sanak saudara dh hantar mesej ucap selamat n some of them dh call bg nasihat yg panjang lebar..ada plak yg dh dtg umah along with gulungan ucapan nasihat yg wat aku rse mcm aku ni nk p study 5 tahun plak...ba diam aje...sdeyh ke ba??? kakak pn sdeyh nk tinggal ba...ngan ba mmg aku xleh nk kata apa..aku mmg close ngn dia..apa yg aku x dpt from ma,ba for sure akn bg aku..ba byk stuju ngn aku klu nk banding ngn ma..ba lebih easy going ngan aku..ma plak,such a cool one..garang tu mmg la tp aku tau its for my own good...klu ngn ma,aku msti kne bsoal jawab dulu klu nk dpt pe yg aku nk..n aku ni plak jenis kurang mendengar kata so mmg la aku akn slalu kena marah ngn ma..ba pernah ckp,aku ngn ma x bayak beza pn..sikap ktorang sme je..so ma ni pn degil gak la tu kn?? hahaha...tp aku syg both of them..x ckp ngn dorang satu hari  aku dh rse pelik..ni xtaula cmne aku nk survive kt sne..

papabear plak,dia dh dpt pe yg dia dream all dis time..alhamdulillah..he worked very hard for dat n at last dia dpt jgak..n i'm so proud of him..i know he can make it...aku doakan yg terbaik buat dia..and may ALLAH bless him in what ever he do..n aku doakan gak dia x lupa aku so dat dis relation will always stand through d test of time..may dia dpt smua yg ada dlm dream dia tu..may papabear always happy dgn smua org di sekeliling dia...AMIN....

No comments:

Post a Comment