nuffnang ads

Thursday, May 27, 2010

start esk..aku da nk kne say babai to SMIP...sdeyh nye...skolah kt sne x smpai pn sbulan tp aku da nk kne tggal skul tu...aku dpt form 6 sains d smip..mula2 bkn main susah lg nk p..malas la..boring la..xde smangat la..mcm2 alasan kluar..tp ble dh masuk,ade smthing remarkable dlm klas tu..6 BAWAH IBNU HAYYAN...form tcher is Pn.Rozmuni which is super cool and fun...ckgu2 PA yg mmg syok siot...ckgu MT T yg mmg sempoi habis...ckgu CHEM yg loving..ckgu BIO yg hebat n classmate yg syok! amalin,faezah,nafisah,ajiera,rukiah,amirah yg bertiga tu..eppy,salam,khalis,anam,ikhwan,hanif,amri,ihsan...u guys mmg rock habis la! ade je jwpn yg buat ckgu x jd nk marah kat korang kn???? msti aku akn rndu gler ngn korang smua ni...

mungkin masuk form 6 tu bkn sesuatu yg memalukan...so spe2 yg merendah2kan form 6,think again..byk yg aku dpt dri f6 ni..kenangan..aduh..skali lg aku kne left aku nyer safe situation...babai guys..welkam matrik...aku da dpt ape yg aku dream..n now,aku kne jadikan dream aku tu something yg bleh membanggakan smua org...wish me luck there..aku nk jd yg terbaik...smip n all bdk2 6BIH...aku akn rindu korang sgt2! aku akn ingat all ur jokes n laugh tu..aku akn simpan kemas smua nasihat korang tu..thanks guys coz bg aku chance utk kenal korang n jadi kawan korang....aku mmg sedeyh nk tggal korang tp korang jgak yg ckp all gud things bout matriks kan?? ade jodoh pnjang umo kte jmpa lg..aku xkn lupa korang....trust me!!!!

No comments:

Post a Comment