nuffnang ads

Saturday, May 1, 2010

ooooo..kay..hmmm..today,let's talk about MAKANAN....adakah anda memakan SIPUT??? bukan SEAFOOD ya??? SIPUT..ya SIPUT..binatang yang ade cengkerang kat blakang yang ade sesungut..eh eh! tu siput babi..mne ade org mkn siput babi! pe ko ngarut ni hanis??? ok ok ok...its siput sedut la klu x silap aku...yg org duk masak tu...siput sedut ke??? yela kot..alah,siput yg boleh dimakan...adakah anda memakan makanan tersebut??? jika ya,tahniah kerana anda sudah berjaya membuatkan saya kagum dgn anda...hahaha...btol..kagum gler aku ngn org yg makan segala jenis siput yg boleh dimakan ni..nk dijadikan cerita,weekends yg lepas tokma msk siput..masak pe aku xtau...aku tgk tu ok je..tp then when time lunch,aku dh kaget ble ayh su suh aku mkn...uhuuuuuuuuuu..xmau la! aku xmau mkn..aku xnk mkn...to be honest,aku GELI....ayh su gelak kt aku bagai nk rak bila aku kte aku x makan tu..dia ckp "Kakak,org xde class je yg x makan sipu tau?? Rugi la klu x mkn ni tau..best.." huh! ciksu pn sme je..duk gelak2...siap tnye "kkak,nnti klu papabear kkak nk mkn siput?? cmne kkak nk masak????" oh ho! btol jgak tu....disebabkan risau yg terlampau,aku pn msj inche papabear yg terchenta..tnya dia dia mkn ke x...dia pn reply "NO...SY X MKN...X SUKE.." ah hahahahahahahahahaha..time tu rse epy gler ala2 nk menari je dlm bilik tu..nasib baik...sayang papabear..in my famliy,smua mkn mknan yg pelik2 tu except 4 aku...ma dh mmg cop ank sulung dia ni susah nk mmpos bab2 mkn ni..byk sgt bnda aku x mkn...papabear tau...smpai mse aku kt PLKN dia ckp "MKN TU JGN NK MEMILIH,KANG NNTI CMNE NK ADE ENERGY KLU YG TU X MKN YG NI X MKN..." pnjng lebar lg la dia pnyer ceramah tu tp as usuall,korang rse aku dengar ke???? hahaha..aku ttp memilih bab2 mkn ni...hahahah..sori syg...

okeh..lets talk about last nite..aku kluar smalam..nk tau,aku jmpa smone yg muka dia sebijik mcm papabear..eh x la sebijik..ala2..1st time aku tgk tu mmg aku ingt dia..ya ALLAH..terkejut..dh la dia duk kt depan aku! aku tgk jap...kompem bukan syg aku..sbb syg aku lagi ensem dari tu...maybe dia prasan aku tgk die,dia pn tgk aku blk...ciap wt muka pelik lg..aku pn wt bodo je la...pe?? mcm nk cari masalah je mamat ni..end of story,aku blah je when dia duk tgk aku mcm nk mkn org..hidung aku ada satu lubang je ke???? ee...menakutkan la dia tu...aku gtau la inche papabear yg terchenta tu..hahaha...comel je reaction dia..adeke dia ckp die jeles??? ingt aku sangkut ngn mamat tu la tu....x mungkin la..my love for him is too strong for me to walk away from him...len la zac efron ke,jensen ackles ke,johnny depp ke,orlando bloom ke....haaaaaaaaaa...eh x x...gurau je tu b...jgn marah...

2 comments:

  1. ko x mkn siput ugx beb...
    bguz....
    ley join grup ak ngn ppa...
    mmy dok prli jee ak x mkn sput...
    at least ak ad kwn ...
    hahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. ahahahahaha..gud tell mmy..aku pon x makan..bleh hi 5 ngn papa! yes! papabear..sy ade geng x kn siput!!!!!

    ReplyDelete