nuffnang ads

Sunday, September 19, 2010

assalamualaikum wbt.

aku dh slamat sampai kt kolej. along with my miss nunally n my simmidessa. kul 4 la kot. masuk je bilik dh ade makhluk halus tu. nyampah tengok. ingat aku nk layan. *baca ngan nada nyampah plus malas.* then kemas2 barang n lepak kt katil berbual ngan yana n my miss nunally. miss nunally aku now dh kt cloud nine now. sgt happy dgn mr.H dia. pray her all d best.

how am i goin to put dis into words? aku sgt la x good in words. mmg aku ni dilahirkan seorang yg talkative. tp aku xleh nk express feeling aku onwards. aku xleh ckp. aku hanya akn nangis shj. *bunyi sgtla gedik* . tp tu hakikat aku. aku mudah nangis. *sape2 ade ubat utk penyakit ni? nk beli la* . benci ngan myself yg ade prangai gni. nyampah. when aku nk marah or sedih or what so ever yg aku feel,aku akan write. when aku write,aku x nangis. aku rasa lega. aku xnk nangis. aku benci ngan prangai mudah nangis ni. aku x suka. thanks atas kewujudan blog,aku bleh spill all d thing yg aku rse. papabear tanye aku "then sy ni awk xleh nk story ke?" bkn xleh. aku story je kt dia. dia pn dh jd mcm diary aku dh. every little detail yg happen in my life,dia tau. aku told him everything.

so when papabear said "when awk nk marah or whatsoever bgtau trus. xyah nk tulis kt blog ke pe. so dat sy tau n sy bleh btolkan yg mne patut." aku faham maksud dia. aku faham sgt. aku syg dia. xnak susahkan dia pk benda2 ni. aku nk dia fokus on study *tp aku pn aku nk dia fokus gak! sengal la ko hanis!* ok ok. aku nk dia more on study. aku tau dia ade bright future dlm field tu. aku tau dia akan succeed dlm field tu. aku tau dia akn jd someone. tu dreams aku utk dia.

sorry dear. sy dh again let u down ngan prangai sy yg ntah pape tu. sorry. reading n writing r my escapism. im tryin. tryin to be d best for u. tryin to make u proud of me. tryin to make u smile bcoz of me. :) hope u'll be waitin. new me is on d way. n u r my strength. luv u.

No comments:

Post a Comment