nuffnang ads

Thursday, September 2, 2010

BAD BAD DAY!!!!!!!

huuuuuuuuuuuuu!! another 4 days before balik n aku lost all my pics. aku save in my thumbdrive n guess what?? juz bcoz of si virus bedebah tu..aku lost smua! i just hate virus. kurang asam boi asam jawa btol. dh la aku xde backup file for all those pics. how nk recover blk?? ckgu provide aku satu file yg bleh recover blk smua bnde tu but....pics aku tu adala dlm 315. alahai. sampai aku ada anak 6 pn blom tentu lg aku bleh done smua tu. ah! tech can do us good n also can bring us bad luck! smua gmbar,video yg aku syg ada kt dlm tu. gtau papabear n again,guess what?? dia suh cik comel tu ckp ngan aku. cian cik comel terkial-kial malu ngan aku. aduh. pe la. nk majuk ngan dia hari ni. x kira x kira. nk majuk gak ngan dia.

No comments:

Post a Comment