nuffnang ads

Thursday, September 30, 2010

assalamualaikum wbt.


test math today. guess what? aku xleh jawab. again. x pelik kn? :) ok. now aku nk mencari mane tahap kesedaran diri bahawa aku sekarang bakal menempuhi PSPM yg tinggal sepelaung je lagi. aduh. sakit seh. * now dh sedar* . dan aku juga sedang mencari knapa aku sekarang makin dekat ngan exam aku jd makin MALAS nk study. apakan penyakit ini wahai tuan doktor?

dh nk abis satu sem aku kt cni. dh byk benda aku blaja.dh byk benda yg aku face kt cni. dh bmcm jenis manusia aku jmpe kt cni. dh pelbagai ragam yg aku tgk. i really hope aku akan jd someone yg lg baik.

sekarang mood nk study semacam hilang dari pandangan. puas dh aku cari *ko cari ke x hanis hanini* ok ok. aku tgk2 mcm tu ja. fine. takut seh ble pk balik. ni je pluang yg aku ada n aku xnk sia2kan. cewahh. bile tgk post ni smangat nk study tu menjulang tinggi tp... slalu je ade tp kn? hidup ni klu xde tp mmg x lengkap kot.

aduh. hanis hanini. sila study sekarang. anda perlu study utk berjaya. anda perlu hidup dan berjaya utk terus berjasa pada family anda. anda perlu hidup dgn berjaya kalau nk kawen ngan papabear *ceit! gatal ko!* kidding la wei.

No comments:

Post a Comment