nuffnang ads

Saturday, September 4, 2010

SeLaMaT hARi RAYA!




assalamualaikum wbt.

tggal lg brapa hari nk raya. means brapa hari lg nk berakhirnya Ramadhan. bulan yg mulia ni. bulan yg lebih mulia dari seribu bulan. hope aku boleh have another Ramadhan next year. amin. so talkin bout raya. i think thn ni is d most bermakna one la. haha. first time celebrate it as a perantau. cewwwaahh! sound mcm bagus je kn?? yela yela. jauh gak la klu nk compare ngan sbulm ni. rindu ma. rindu ba. sekarang ni klu kol je ma mesti ma ckp " ma tgh buat biskut niy. brapa hari lg kakak nk balik? " ... :( n sekarang pn aku dh beli baju raya sendiri. skali pk mcm x caye je. dh besar aku ni rupanya. smalam bila kluar beli barang tu,ade gakla rase lost tu. biasanya ma yg tolong pilih pe smua. tp smalam ngan kwn2. haha. at least aku ada pengalaman tu.

hati ni kadang2 aku rasa bleh rosakkan aku jgak. aku nk blaja cmne nk jd tabah tp sometimes d urge of missing home is so kuat then aku lost dlm battle tu. most of d time,aku cried. n guess sape yg jd pendengar aku yg paling setia? of coz papabear. cian dia. mcm mlm tu when aku dh x tahan sgt ngan nk bace kimia. aku kol dia. dengar je suara,trus aku sebak n NANGIS. msti dia stress ngan aku kn? sori dear but sy dh sngt selesa ngan awk.

so sempena raya yg semakin dekat ni. aku nk ucapkan SALAM AIDILFITRI buat seluruh umat Islam. smoga raya ini kita dapat eratkan lg segala hubungan yg renggang sebelum ini dan semoga aidilfitri kali ini membawa rahmat kepada kita.SALAM LEBARAN buat semua!

No comments:

Post a Comment