nuffnang ads

Thursday, September 30, 2010

assalamualaikum wbt.

1 oktober 2010. means tnggal lg 17 hari aku nk PSPM. aduh. kecut perut seh. hari ni ble kol umah dpt ckp ngan baby. makngah tinggalkan baby ngan ma sbb die p kl p angkut barang2 die la kot. smalam birthday ciksu. smalam gak ayah su wt ala open house kt umah di alor staq sne. sempena birthday tokmama,ciksu n to welcome baby kot. yela,kn ciksu pregnant now.

kol ma td ckp2 ngan adik. die tnye aku smthing about volume cik lappy. mne la aku nk tau pe yg x kena ngan si lappy tu klu tbe2 die x sound. aku ckp je kt adik nnti suh amir ejas. tau je tbe2 die nangis. sedu sedan kau. keep saying,

"adik takut nnti ma marah adik. kakchik yg main game sampai xde sound. nk wt cmne ni kakak?" aduh. adik aku yang sorang ni ha. manja kn? huh. tu la adik bongsu aku. takut sgt dia. cian dia. sayu hati aku ni dengar dia nangis sampai mcm tu skali. padahal ma x cakap pape pn.

p/s: rindu rumah.

No comments:

Post a Comment