nuffnang ads

Monday, July 18, 2011

bila boring datang.


hari ni aku rasa hari yang agak stress. well, bukan agak tapi sangat stress. hari ni hari kutipan borang perjanjian * borang elaun * semua kena pastikan betul tepat cermat sihat semua. sumpah stress. time time ni la kan ada yang tak cop lagi yang tertinggal sijil kat bilik tak tahu mana letak copy ic penjamin la bagai. tak payah cakap orang lain kan? aku sendiri pun bagai nak terbang dua tiga kali balik bilik sebab tertinggal itu ini. check punya check ada je dalam beg. sakit hati kan? well, rasa macam nak sepak laju laju diri sendiri sebab sangat la careless.

time ni jugak aku kesian tengok KO aku si azam tu. kesian adik aku yang sorang tu. semua pakat nak tanya dia kan? aku tak salahkan dia bila dia tak boleh nak control emosi sikit tadi. * maaf ye dik, kakak tak buat dah lepas ni. * okay. habis cerita pasal borang perjanjian tu, masuk pulak cerita ICT. eheh. senang aje masuk kelas ni. masuk lab duduk cari pc mana yang nak guna then siapkan kerja yang TERTUNGGAK. alah, biasa la kan? STUDENT. boleh tak nak cakap macam tu? * evil grin di sini * 

hari ni subjek hanya dua sahaja. heaven kan? kalau kat matrik dulu mmg takkan jumpa la dua subjek satu hari aje. so hari ni ICT and ES. cakap pasal es, aku rasa ni subjek yang paling aku minat. entah la, mungkin sebab kena cari makna di sebalik apa short stories yang kita baca tu kot. kan? yela, nama pun English Studies. kalau dalam kelas ni, aku jarang sikit la nak mengantuk ni * yeke hanis hanini? anda pasti? * okay fine. aku ngantuk jugak. okaayyy. yang mengajar kami kami untuk ES is miss nenny djohara johari * i know that is a lawa name * she's super cool and nice. tapi hari ni aku tak tahu la kat mana salah silap nya, aku agak boring dalam kelas tu. so bila kebosanan melanda macam macam boleh jadi. 

ni group presentation aku. tu saiful. n yg baju merah tu azam. dorang tgh present cover buku.

 oh. ini tulisan err..emm..aku. ini waktu ngantuk. mana ada org tulis cantik cantik time ngantuk. kan kan??


haaaaaa. see? kalau boring mmg presentation pun aku jadi photographer aje. tulisan pun buruk cantik aje. that's the story for today. 

p/s : gemok, i miss you. and its like A LOT.

No comments:

Post a Comment