nuffnang ads

Sunday, July 17, 2011

kawan susah senang.

susah. susah nak jadi kawan yang macam tu. sangat susah jugak nak jumpa kawan yang macam tu. sepanjang aku hidup ni mmg aku jarang jumpa yang macam tu. i hope i will be that kind of friend. i really hope for that.

bukan tu yang aku nk story hari ni. tapi yang aku nk story is about a friend. a very good friend. maybe dia boleh masuk dalam list SAHABAT. sebab dia faham aku. dia kenal aku * kau kenal aku kan smurf? * bak kata dia otak kitorang dah ada bluetooth connection. * kat situ sudah terserlah ketidakbetulan nya * dia baik. best. tak kisah pun aku nak kutuk kutuk dia. tak kisah pun dengan aku yang sememangnya kurang lembut ni. dia faham. 

tak kisah la apa orang nak kata, yang aku tahu, we will and always be friend. we'll complete each other. yeah, i know i sound so jiwang but as i said, aku tak kisah as i really value friendship. 


and hey smurf, its nice to know you. may ALLAH bless. 

No comments:

Post a Comment