nuffnang ads

Tuesday, July 12, 2011

buah jantung limpa paru hati.

okaaaay. let me introduce you my boipren. dah lama nak tunjuk sapa dia ni sebenarnya tapi baru sekarang tergerak hati tu nk tunjuk.


abg bumble bee. lovelovelovelove.

hensem kaaannn? oh saya tau. okay okay. bukan tu yang aku nk cakap. well,i do really wish that i can have bumble bee. he's so super cute. rasa macam nak gigit gigit je tau! i'm going to talk about TRANSFORMERS 3 : DARK OF THE MOON. maannnn! super great! sumpah tak tipu bila aku cakap citer tu best. scene semua mantop. well, kalau la korang nak tengok citer robot robot gaduh gaduh and u wanna cry upon it, THIS is the best i can give u. thumbs up untuk movie ni. ibu jari kaki pun aku up kan jugak untuk movie ni. tak kisah la orang nak cakap apa tapi mmg aku nangis bila scene abg bee ni nak farewell kat sam. oh my oh my. sangat sweet dan touching. and not to forget to that fatherly optimus prime yg sangat la kacak bagi aku. juga pada dino si ferrari yang seksi tu. anda seksi,tahu? :) 

juga pada autobots yang sememangnya comel dan cute bagi aku. bila aku nk dapat kereta macam tu? * gemok, can ah? * even aku rasa macam takde fungsi je minah tu dalam citer tu. okay yes, maybe dia berfungsi untuk mengalih tumpuan megatron and berjaya buat megatron musnahkan sentinel yang kurang ajar tu. tpi still i tak nampak apa significance nye. taper la. tak mencacatkan lansung pun. 

p/s : gemok, can i have bumble bee? pleeeaasseeee?

2 comments:

  1. I baru ingat youu nk tunjuk gambar cayang you.
    Feenat je excited. Hehee

    ReplyDelete
  2. hahaha. u nih. vuat i excited je tau!

    ReplyDelete