nuffnang ads

Thursday, July 21, 2011

pendidik.

hari ni hari jumaat. yeah, semua tau tu. ditakdirkan pulak hari ni takde kelas * yahuuuuuuuuu kat sini * tapi. ye ada tapi nya, tapi kami kami WAJIB menghadiri satu seminar. seminar jiwa pendidik. * eceh, bunyi dah macam bekerjaya kan? *


dekna and fatin. ehemm. mmg begini seminar kami.


yang kat bawah tu artwork aku. * wink wink * atas tu, tuan pengarah yang kami kami cintai. 


again, its dekna and fatin. dekna tak leh blah siap ada peace peace.

frankly speaking takde apa pun yang aku dapat from seminar tu. macam teruk kan? macam mana nak jadi cikgu kalau macam ni? insyaALLAH, boleh berubah ke arah yang lebih baik kan? insyaALLAH. so seminar tu hanya melibatkan pembentangan kertas kerja. yang first pasal stres and the second one is about kaunseling if aku tak silap. so macam yang aku cakap la. takde apa yang aku dapat. serius takde. tapi at least aku boleh spend time dengan friends. kelas maths pun batal so mmg aku end up golek golek aje dalam bilik ni. tak sedar diri kerja menggunung mintak di siapkan. hanis hanini memang macam ni. kan? bila nak sedar ni? 

No comments:

Post a Comment