nuffnang ads

Thursday, August 26, 2010

another 12 days before my HOLIDAY. aha.ha.ha. huh,gelak yg xde feeling kn? DAT'S WHAT I FEEL NOW! uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. nk balik. sgt2!

arini kinda ok la. hmm. ok jer. cik chubby penat je kot. tp hari ni sempat temankan nurin training bola tampar. hah! miss nunally tu training bola tampar today lor. aku? oh man. jgn tanya aku. aku CKUP x minat semua tu. aku x main bola tampar. errrmmm.. actually,aku XTAU cmne nk main game tu. hah! cik chubby is being pathetic again. =P

nk tau. yesterday aku tanya papabear aku nk masuk silat. unfortunately,selamba badak shj dia tanya " ni y tiba2 je nk masuk silat ni? " dumm!! trus keinginan aku merudum jatuh. haha. funny plak aku rasa. mahu dia x rasa pelik ble aku tbe2 nk masuk silat. hahaha. xpe papabear,cik chubby x masuk silat. X MASUK.

ni dia. miss nunally. baru abis training bola tampar. bleh nampak dgn jelas betapa miss nunally letih. tp...semangat utk pose tu mmg x hapus dari diri miss nunally yg tinggi lampai ini. tgk la btapa x ikhlasnya senyuman miss nunally yg penat ini. ahahahahahaaaaaaaaa. ( sori nurin,gamba ni aku masukkan gak. hiburan di kala hati gundah nanti. ;p)



cau for now. nti jumpa lg.

No comments:

Post a Comment