nuffnang ads

Wednesday, August 18, 2010

saaaaaangat la penat now...bkn penat tp lebih kpd homesick....my first time puasa without my family...my first puasa without ma n ba..my first puasa without adik2..my first puasa i have to wake up n turun pergi cafe utk sahur....there's a first time for everything...u kate ba...mlm nk puasa ma send msj wish puasa...tp dsbbkan msj tu gak aku nangis dpn nurin n guess what??? nurin gelakkan aku...aduh! sangatlah malu..iyelah,my roomates smuanya budak asrama n dorang dh biasa x puasa kt rumah...

hanis hanini,anda dh besar..anda kne blaja hidup sendiri da..mcm yg ma slalu ckp, "kakak kena blaja..ma ngn ba bkn slalu ada ngan kakak.kena blaja how to manage ur life without no one helping u except for ALLAH."

n thats what im doin now...hmmm...learning to be a better hanis hanini..sekarang smuanya agak ok kalau nk dbandingkan dgn dulu...study pn aku boleh cope,ngan org sekeliling pn aku boleh cope,ngan lecturers pn aku boleh cope even aku xdelah sampai tahap taip2 hari masuk unit utk jumpa dorang (tau2 la aku ni bknnya species yg rajin sgt)..

relation aku ngn papabear pn ok...tiap2 hari bleh ckp ngn dia even sometimes i feel like im bugging into his life but what can i do??? aku dh tbiasa ngn kaco dia mlm2 cmtu...nk wt cmne kn?? papabear pn alhamdulillah,even dia agak busy dia still ada masa utk dengar aku ckp2 ngn dia...still got time to listen to my story or even my cry....thanks for that dear...

No comments:

Post a Comment