nuffnang ads

Monday, August 23, 2010

....

nasi ayam. best x nasi ayam ni? hah! utk pengetahuan korang,semenjak puasa yg dh. jap nk kira. dh sebelas hari ni. ni lah juadah berbuka aku. aku ngan nasi ayam dh jadi sinonim dh. nasib baik gak lah nasi ayam ni type yg sedap. hahahaha. rindu gler nk berbuka kt umah. uuuuuuuuuuuu. nk ma. nk ba. nk amir. nk achik. nk adik. nk semua.


ok. nk dijadikan story,arini result UPS keluar. jgn tanya result aku cmne. x nk gtau. haha. =P most of my classmates dpt result gempak. xpela. they deserve dat. tp ada something yg wt aku agak terasa. cuba utk x pk sal tu but d thing yg aku dengar wt aku rasa down gler. u,i know u have bright future of urself. =(

xpela. aku xleh nk wtpe when dia ckp cmtu. maybe tu pendapat dia. aku xleh nk watpe. aku kena respect dia punya opinion. xpela awk. sy doakan yg terbaik utk awk n harap benda yg sama dari awk. what ever u do,doa sy ada ngan awk.

No comments:

Post a Comment