nuffnang ads

Friday, August 20, 2010



assalamualaikum wbt.

see d drawing up there? huhuhu. one of my art work seh. haha. funny kn? klu skali tgk mcm tulisan kanak2 ribena je. :p

LOVE IS ME N YOU. satu frasa yg aku rasa agak special dan bermakna bg anyone in this world. aku bknlah hebat sgt tp rasanya aku dh cukup besar utk tahu apa feeling kita ble frasa ni dgunakan pd kita. kn? tanya je sape2 yg kite kenal atau tak. frasa LOVE tu pn dh boleh buatkan kita senyum lebar satu hari. hebat penangan LOVE atau nama melayunya CINTA. cewwaahh!!

what is LOVE actually? hmm..klu tanya aku,LOVE is defined as something that very unique. tu bagi aku la.lain org lain pendapat kn? so different definition of this four letters word la. LOVE tu universal. word LOVE x semestinya termaktub pada lelaki n perempuan shj. LOVE to our parents,friends,family n of coz to ALLAH SWT. tu lg bermakna la kn? tu LOVE yg kekal abadi.


ble dh sebut LOVE ni mesti kena sebut about people in LOVE kn? bahagia,happy,senyum manjang. tp definisi LOVE x hanya merangkumi bahagia,happy n senyum manjang setiap masa. ada masa LOVE too also need tears,saddness,menung,etc. LOVE bleh jd heavenly happy but LOVE too can hurt like hell. up to indivudu utk menilai apa itu LOVE. bg aku,LOVE is happy. LOVING someone is happy. being LOVED by someone that LOVES us pn sgt happy. yela. merajuk then ada yg pujuk. knon kn? kinda fun kn? tp sometimes bleh jd kinda gedik kn? hahahaha.. byk pengalaman hanis? :p


definisi LOVE luas. sgt luas in fact. aku pn xtau cmne nk ckp. masih belum ckup pengalaman utk trus bcakap pasal ni. being in LOVE doesnt mean i can talk about this out loud. juz sebingkis pendapat from aku.


No comments:

Post a Comment