nuffnang ads

Friday, August 20, 2010

assalamualaikum wbt.

penat. sgt penat. tu word for today. biasanya pergi bazar ramadhan dgn ma n ba. relax je masuk kreta,duduk,sampai bazar,ba park car,round2 bazar,balik. tp today.....tunggu teksi,tunggu teksi,tunggu teksi baru sampai bazar. hahaha. something new for me. =) skali pk mmg idup 360 darjah lifestyle aku change. thanks ALLAH. for giving me chance to feel smua ni.

hati dh berkobar bila tgk bazar. byk khemah. but dlm mse sama aku rindu umah. rindu nk g bazar ngan ma n ba. rindu nk dengar ba tanya " kakak nk air soya x bukak puasa hari ni?" :'(  rindu ba. back to story. aku pusing dua kali bazar tu. x puas hati. al maklumlah,1st time datang situ. mau x teruja? rasa nak terbang pun ada. kahkahkah. over kau hanis! =P

ooooook. sampai sana,aku beli apa yg patut. di sbb kan aku dh lama x makan nasi kerabu,aku beli nasi tu. aku doakan nasi tu sedap2 sahaja. takut dowh nk makan makanan klantan kt negeri org. alahai,rindu ma. sgt2. byk gak aku borong today. cop cop. banyak gak ke mmg byk cik chubby? haha. ok ok ok ok..mmg banyak aku borong. fine fine. mmg byk. tp bukan aku sorang. kak nadia,nurin,ida n fatin pn beli byk gak. lalalala. im not the only one lor......


ini lambang ketamakan kami berlima. hang lima bersaudara. ni hasil pengumpulan makanan hang hanis,hang nadia,hang nurin,hang ida n hang fatin. hahaha.. sgtlah tamak kelihatan semua anak dara ini. ;p



hah! ni dia lima dari 5 hang bersaudara ini. hang ida berbaju biru,hang nurin berbaju hitam n hang fatin berbaju merah. tu kau! aku x termasuk dlm pic sbb aku yang snap pic ni. sob sob sob sob :'(


ni some shot yg aku sempat snap kt bazar juz now. juz tgk muka nurin kt depan tu? ada ala-ala nk makan org x? ramai kn org? tu yg wt aku semput sebenarnya. ida kt depan dgn tudung harimau dia tu. hahha. again,hanis hanini is not in d pic. sgt sad. tp xpe. =)

heh! again nurin dlm pic. weh. ni blog aku ke sape ni? mne pic aku???? ni x boleh jadi ni.. );

tu yg happen hari ni. such a havoc but sweet enough that i can be in that situation. conclusion : new things are learnt! =)

No comments:

Post a Comment