nuffnang ads

Wednesday, August 11, 2010

assalamualaikum wbt.

dh masuk ramadhan pn kte. bulan yg penuh dgn rahmat-Nya. n dis year is my 1st ramadhan without my family. ya ALLAH,guide me. dun let me tersasar jauh dari jalan-Mu ya ALLAH. mcm mna agaknya ramadhan aku kali ni ya??? hope aku bleh perform terawih dgn lebih mantapa kali ni. hope aku bleh jd a better hanis hanini starting from dis ramadhan.

skali pk mcm x believe plak aku dh 18. dh besar dh aku rupa ( baru nk sedar diri) . tp rasanya prangai tu x ubah2 lg kot. haha. ble nk change hanis hanini? insyaALLAH.. aku akn cuba yg d best utk brubah jd yg lebih baik. nk jd hanis hanini yg lebih baik. yg lebih penyabar.

sempena ramadhan yg penuh keberkatan ni,aku doakan yg terbaik buat selruh umat Islam. smoga ramadhan kali ini membawa lebih byk kebaikan buat kita smua.

No comments:

Post a Comment